Pagina's

zondag 31 mei 2015

De Google Tag

Hallo allemaal,
Vandaag lees je mijn eerste tag op HappyTags.

De bedoeling is dat je elke letter van het alfabet intoetst in de zoekbalk. Er verschijnt dat een woord of meerdere woorden. De woorden op de eerste lijn is je laatste zoekopdracht. Ik was nieuwsgierig. Ben jij ook benieuwd welke antwoorden ik zocht?'

Deze tag is een tag die ik een soort van met Julissa doe, want doordat we ingelogt zijn op het zelfde Google-account, slaat tie dus ook haar zoekopdrachten op. Ik vermeld bij iedere zoekopdracht of die van mij of Julissa is.

Aarbeien (ik)'
Ik zocht plaatjes van aarbeien
Bonjois lipstick rose neon (ik)
Ik controleerde of ik wel de goede lipstick had voor dit artikel
Om deze lipstick gaat het!

Catrice mascara waterproof review (ik)
Ik zocht een waterproof mascara van Catrice om een keer uit te proberen.
Dingen die je niet moet zeggen op social media (Julissa)
Julissa heeft dit een keer gegoogeld voor dit artikel dit artikel
Essence lipstick (ik)
Ik zocht naar een mooie kleur lipstick van Essence.
Frans mondeling 3 personen (Julissa)
Ik weet dat Julissa dit donderdag googelde, omdat ze nog steeds haar mondeling van Frans met twee vriendinnen moet houden. Ik heb hem al gehad met een vriendin (dus met z'n tweeën, dus ik kon het niet zijn).
Gazeuze (Julissa)
Ik ga er vanuit dat Julissa dit is geweest, want ik weet 100% zeker dat ik dit niet gegoogeld heb.
Hoe verander ik mijn naam op Twitter? (ik)
Ik had eerste mijn voornaan+achternaam in mijn Twitternaam, maar ik heb liever niet dat mensen mijn achternaam weten (misschien voor later), maar ik wilde dat dus wijzigen. Mijn Twitter
Itunes (ik)
Ik wilde Itunes downloaden, maar dat lukte niet, omdat Apple weer is een keer onduidelijk was.
Je naam veranderen op Twitter (ik)
Kijk bij de H
Kenny B (I don't know)
Waarschijnlijk Julissa of ik voor het liedje Parijs
Life is strange download (Julissa)
Ik weet echt echt 100% zeker dat ik dit niet heb gegoogeld, dus dan ga ik er uit dat Julissa dit was. Ik weet geen eens wat het is.
Max mascara review (ik)
Ik zocht een review over de mascara van MAX.
Nike 2015007 (Julissa)
Dit heb ik dus echt niet gegoogeld. Volgens mij wil Julissa die schoenen graag.
Opname programma windows 8 gratis (Julissa?)
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft Juul dit gegoogeld.
Problemen in Kameroen (ik)
'T moest voor het millenniumverhaal van biologie.
Quotes (ik)
I love quotes!
Een quote!
Rainbow Loom (Volgens mij allebei, haha)
Dit hebben we volgens mij allebei gegoogeld om leuke loom projectjes te vinden.
Subscriber count (ik)
Ik vind het leuk om bij te houden hoeveel abonnees bepaalde Youtubers hebben.
Ik volg nu die van Enzo Knol! Als jij dit artikel leest heeft hij vast al de 700.000 abonnees gehaald!

Tags Nederlands (ik)
Ik zocht tags in het Nederlands,
Uptown Funk songtekst (Julissa)
Hier was ik zelf bij. Ik had Uptown Funk op en Juul zoekte voor de lol de songtekst er bij.
Vitaminepillen (ik)
Dit moest ook voor dat millenniumverhaal van biologie. Dit keer zocht ik een plaatje van vitaminepillen.
Dit plaatje is het uiteindelijk geworden. Als je het verhaal leest,lach je er echt om!
Web,whatsapp (ik)
Op deze site kan je Whatsappen op je laptop/computer (mobiel moet wel verbonden zijn met WiFi)
X (niemand, haha)
You - single Dee downloaden (ik)
Ik wil de single van Dee downloaden, maar Itunes werkte dus niet mee....
Zapp (Julissa)
Ik heb nog nooit zapp gegoogeld, dus ik denk dat Julissa dit weer is geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten